loading...
باران موزیک - دانلود اهنگ جدید-
ابراهیم بازدید : 5 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و شاد مصطفی فتاحی به نام پرنیا پرنیا

( شعر و آهنگ : مصطفی فتاحی / تنظیم ، میکس و مسترینگ : بنیامین ولی نژاد )

fattahi

دانلود آهنگ با کیفیت عالی

دانلود Download

—————————————–

متن آهنگ پرنیا پرنیا از مصطفی فتاحی

پرنیا پرنیا از پیش من نریا

پرنیا پرنیا از پیش من نریا

یکی یکدونه ای طرز نگات قشنگه

پیرهن رو تنت خوش آب و رنگه

پرنیا پرنیا از پیش من نریا

پرنیا پرنیا از پیش من نریا

♫♫♫

کسی عشقی رنگین تر از تو ندیده

عشق تو مثه انار نرسیده

تو بگو چیکار کنم تا تو دلت جا کنم

با یه لبخند تو دنیارو روا کنم

یکی یکدونه ای طرز نگات قشنگه

پیرهن رو تنت خوش آب و رنگه

پرنیا پرنیا از پیش من نریا

پرنیا پرنیا از پیش من نریا

♫♫♫

یکی یکدونه ای طرز نگات قشنگه

پیرهن رو تنت خوش آب و رنگه

پرنیا پرنیا از پیش من نریا

پرنیا پرنیا از پیش من نریا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 413