loading...
باران موزیک - دانلود اهنگ جدید-
ابراهیم بازدید : 7 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید پرهام ابراهیمی به نام فرمانده

ترانه : امیر علیزاده ، تنظیم : نوید جوادی ، میکس و مسترینگ : امین کاوه
پیانو : نوید جوادی ، ویولون : پیام طونی

farmande

دانلود آهنگ با کیفیت عالی

دانلود Download

—————————————

متن آهنگ فرمانده از پرهام ابراهیمی

هنوز  کابوس فرمانده اس روی قلب لحظه های من

یه بار هم واسه احساسم از هرچی حسه دل بکن

هنوز هم میشه عاشق شد توی این قحطی بی فرجام

بیا تسلیم هم باشیم میدونی من تورو میخوام

سلامم کن دوباره بگو دنیا بهاره

تو کابوس رو رها کن بذار بارون بباره

سلامم کن همیشه اگه حتی نمیشه

دلم آروم میگیره اگه حتی آتیشه

دلم فرمانده ی عصه است چرا از من دلت سیره

تموم لحظه های بی تو مثه غربت نفس گیره

بیا بازم مدارا کن مثه روز هایی که رفته

تو آتیشه تنم انگار چقدر تنها شدن سخته

سلامم کن دوباره بگو دنیا بهاره

تو کابوس رو رها کن بذار بارون بباره

سلامم کن همیشه اگه حتی نمیشه

دلم آروم میگیره اگه حتی آتیشه.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 418